søndag den 6. november 2011

Kort til enhver lejlighed

Huhej for en weekend! Fredag skulle jeg da lige ud og se sneen falde. Det skulle jeg siden komme til at fortryde mange gange. Stemningen var helt i top og ølene gled ned... En snasket burger samt en hotdog på hjemvejen en masse vand og så på hovedet i seng! Zzzz Zzzz Zzzz. Og så blev det dagen derpå. Av av av men med et lift fra en veninde kom jeg utroligt nok til Aarhus. Jeg havde sådan glædet mig hele ugen til dette besøg med det dejligste selskab af folkeskoleveninderne. Desværre måtte jeg nyde dette selskab på afstand liggende i en sofa.

I dag har jeg derfor en masse ting, der skal indhentes efter sådan en off-dag i går. Så der er blevet gjort køleskab rent, handlet (nærmest til hele ugen) og så skulle, der også lige laves fødselsdagskort :) Jeg kan godt lide at glæde familie og venner med at lave lidt personlige kort til fødselsdag og fest. Så her er et lille udpluk af de seneste kort, som er blevet lavet.

2 kommentarer:

  1. meget fine kort må jeg siger er specielt vild med det kort med vimplerne på:O)

    gør det også selv i kort og har også lige nogle jeg skal have vist:O)

    fortsat go søndag:O)

    SvarSlet
  2. Du er bare så kreativ - flotte kort.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...