tirsdag den 21. august 2012

Følg mig på Instagram og Pinterest

Bedre sent end aldrig. Det er nu også muligt at følge mig på Instagram og Pinterest. Jeg har stort set altid brugt søgninger på googles billeder for at finde inspiration til nye projekter og dernæst gemt dem i en fælles mappe på min computer. Nu er jeg så hoppet med på bølgen med Pinterest, hvor man hurtigt og nemt kan finde inspiration i forskellige kategorier og gemme dem på ens egen profil, hvorefter det så også er muligt for andre at følge mine pins og dermed videregive ens inspiration.

Har du lyst til at følge mig på Pinterest finder du mig ved igen at søge på Rumfang i søgefeltet people. Derudover har jeg også kastet mig over Instagram. Instagram er en slags Facebook bare med billeder - og som man siger billeder siger mere end tusinde ord. Du finder mig på Instagram under navnet Rumfang. Håber vi "ses" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...